Da znanost i umjetnost idu ruku pod ruku potvrđuje i suradnja dvaju osječkih fakulteta koja je od sada i na papiru. Njome će se, među ostalim, ojačati zajednički planovi i aktivnosti, pokrenuti novi projekti, ali će se i unaprijediti razvoj društvene uloge i organizacije nastavnog procesa.
- Akademija za umjetnost i kulturu iz Osijeka je uputila inicijativu našem Filozofskom fakultetu iz Osijeka da pokušamo zajednički razvijati znanstvene projekte vezane za naš Centar za istraživanja u umjetnosti i znanosti koji vodi profesor Krešimir Purgar pa smo smatrali da bi trebali kao Akademija koja je vidljiva u umjetničkom prostoru biti vidljivija i u znanstvenom prostoru, kaže dekanica Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku Helena Sablić Tomić.
A suradnja će se ostvariti i na području suizdavaštva časopisa Nove teorije koji će se jedne godine izdavati pod uredničkom palicom Akademije, a druge Filozofskog fakulteta.
- Ovdje dakle uz pomoć te jedne pozitivne suradnje razvijamo čitav niz i umjetničkih i znanstvenih djelatnosti kako bismo pojačali i impakt od nas onih nekada suviše hermetičnih rečenica koje izlaze od profesora i znanstvenika s Filozofskog fakulteta u Osijeku kako bi smo jednostavno iskoristili taj jedan pozitivni utjecaj onoga u umjetničkom smislu što čini Akademija za umjetnost i kulturu, kaže dekan Filozofskog fakulteta u Osijeku Ivan Trojan.
Uz sve to, istaknuto je kako bi moglo doći i do razvoja novih studijskih programa.
- Pošto i dekanica, profesorica Helena Sablić Tomić pokušava, čuli ste, razvijati ovaj znanstveni segment Akademije za umjetnost i kulturu nema boljeg partnera na Sveučilištu od nas da doista u potpunosti liberaliziramo studijske programe i u budućnosti, zajedničkom snagom i energijom stvorimo možda i jaču jednu sinergiju između te dvije važne, ne samo za Osijek, institucije, kaže Trojan.
Inače, već dvije godine ovi fakulteti zajednički organiziraju festival PUNKT koji velikim dijelom realiziraju studenti. Ova suradnja tako će za njih otvoriti vrata novim prilikama za stjecanje dodatnih teorijskih znanja, ali i onih praktičnih.