Nakon svečanog otvorenja u travnju i dobro posjećenog Proljetnog sajma, Gospodarski centar do sada je imao pet događanja, a do kraja godine u planu je još desetak. Saborska zastupnica i koordinatorica za aktivnosti u Gospodarskom centru, Nataša Tramišak, najavila je kako će prvo iduće događanje biti Sajam lova, ribolova i turizma.
- Koji će se održati 8. i 9. rujna. Nakon njega tu je i tradicionalni Jesenski sajam, ali i novo događanje koje pokreće Osječki sajam. Radi se o događaju Green Matrix Summit, po prvi puta u Osijeku, velik događaj pod pokroviteljstvom Europske komisije. Događaj je to koji je namijenjen mladima od 18 do 30 godina, gdje će se prezentirati i zeleni i digitalni razvoj tvrtki, rekla je koordinatorica za aktivnosti u Gospodarskom centru, Osječko-baranjska županija Nataša Tramišak.
Otkako je Gospodarski centar otvoren, u Osijeku je zabilježeno povećanje aktivnosti od 300 posto. Osječki sajam godišnje je imao tri ili četiri događanja, kaže Tramišak, pa smatra kako je Gospodarski centar već sada opravdao svoju svrhu i razlog postojanja.
- Osječko-baranjska županija je prepoznala priliku da Grad Osijek ima taj potencijal, i da se treba nametnuti na karti u Hrvatskoj među industrijom sajmovanja, odnosno event industrijom. Znamo da nismo imali adekvatan prostor do sada, i da svi koji su planirali neka događanja, bilo vezano za turizam, poljoprivredu ili ICT, nisu mogli pronaći prostor u Osijeku, dodaje Tramišak.
Posebno ako događaj zahtjeva prisutnost više stotina posjetitelja.
Raspisan je, ističe Tramišak, nedavno i prvi poziv za zakup dijela prostora.
- 62 kvadratna metra imamo na raspolaganju. Četiri prostora za malo i srednje poduzetništvo, obrtnike, predstavništva, gospodarske komore. Osim toga, u prostor je od prvog kolovoza uselila je i Hrvatska agencija za malo i srednje gospodarstvo, HAMAG-BICRO te će oni i dalje otamo davati podršku poduzetnicima, kaže Tramišak.
Uskoro se, najavljeno je, može očekivati i druga faza izgradnje Gospodarskog centra.
- Ovo je samo prva zgrada. Cijeli prostor Gospodarskog centra u dvije faze planiran je kao veliki poslovni park. Imat će 70 tisuća kvadratnih metara bruto površine izgrađenog prostora. Prva faza je multifunkcionalna, služi za potrebe uredskog, izložbenog prostora, kongresa i konferencija. Slijedi nam izgradnja i poslovnog tornja, koji bi trebao dati dodatni prostor za poslovanje poduzetnika, ili gospodarskih komora drugih država, dodaje Tramišak.
A, za potpuni učinak, jasno je, potrebno će biti unaprijediti i hotelske kapacitete u gradu kojih je u ovom trenutku nedovoljno.