Glazba
KASOVCI I LEGE ZAJEDNO U NOVOM HITU: Novi spot za pjesmu “Klela se pred Bogom“
Osječke tamburaške snage udružile su se i snimile spot za pjesmu „Klela se pred Bogom“ koja je izvedena na festivalu „Zlatne žice Slavonije“ u Požegi. LEGE feat. KAS – Klela se pred Bogom – naslov koji će sigurno zaintrigirati i one koji ne prate tamburašku glazbu.
„Pjesma „Klela se pred Bogom“ zadnji je singl s našeg novog albuma koji izlazi do kraja ove godine. U početku nije zamišljena kao duet, no kroz razgovor sa našim producentom Marinom Bandom došli smo na ideju da ne bi bilo loše napraviti suradnju za ovu pjesmu. Kako smo sa dečkima iz Kasa u prijateljskim odnosima oni su nam prvi pali na pamet. Pjesma je ljubavne tematike gdje se Dinko i ja jedan drugom obraćamo i tugujemo u našoj ljubavnoj boli. Mišljenja sam da su nam se glasovi lijepo uklopili i da to sve zajedno jako lijepo zvuči, a i prvi dojmovi ljudi oko nas su samo pozitivni.“ – rekao je Karlo Cvetković, pjevač Lega.
„Prije svega moram se zahvaliti našim prijateljima iz Lega što su odlučili baš nama ponuditi suradnju u ovoj pjesmi. Pjesma nam se svidjela na prvo slušanje, a sada, u ovom trenutku mogu reći da smo oduševljeni. Nadamo se da će se pjesma i spot jednako tako svidjeti slušateljima te da ćemo je zajedno i izvoditi uz dragu nam publiku. Svi skupa čekamo album Lega krajem godine, a mi se pripremamo i možemo ponosno najaviti da tijekom iduće godine izlazi treći studijski album Kasovaca“ – rekao je Dinko Glavaš, pjevač Kasa.
Autor glazbe i teksta je Željko Zovko dok aranžman potpisuje Marin Bando. Snimanje spota povjereno je Cinematic produkciji iz Osijeka.
„Nakon premijerne izvedbe na ovogodišnjem festivalu Zlatne žice Slavonije u Požegi, duet osječkih LEGA i KASA dobio je i svoju video priču. Ideja spota nije bila samo prikazati izdaju žene, već i pokazati kako bol može približiti one koji su do jučer bili suparnici.
Spot je sniman u crno-bijeloj tehnici, čime se svjesno odmaknuo od klasičnih vizualnih elemenata koji se često povezuju s tamburaškom glazbom. Time je i ugođaj pomaknut iz tradicijskog u suvremeni, naglašavajući univerzalnost teme ljubavi, izdaje i suočavanja s istinom.
Kroz snažnu emotivnu simboliku spot poručuje da zakletve i zavjeti vrijede samo dok su iskreni, a da razočaranje može postati trenutak oslobođenja. Umjesto pobjednika i poraženih, ostaje univerzalna istina: u ljubavi nitko nije imun na laž, ali svatko može pronaći snagu za novi početak.“ – rekao je Josip Grizbaher, Cinematic produkcija.