Vukovarsko-srijemska
TRISTO TISUĆA POSJETITELJA U TRI GODINE: Vukovarski vodotoranj dobit će veću suvenirnicu, do sada 280 tisuća posjetitelja
U tri godine, Vukovarski vodotoranj posjetilo je gotovo tristo tisuća posjetitelja. Mnogi od njih kući ponesu i neki od suvenira koje izrađuju vukovarski proizvođači, pa su zbog dobrih rezultata u tvrtki odlučili proširiti sadašnju suvenirnicu.

Od maketa vodotornja do privremenih tetovaža, u sadašnjoj suvenirnici može se kupiti svašta, no vrijeme je pokazalo kako je ponuda ipak manja od potražnje, pa se prije svega podno vukovarskog simbola traže novi kvadrati. U 54 četvorna metra, koliko će biti velika nova suvenirnica naći se i novi proizvodi.
- Imamo zaista unikatne suvenire, neki od njih se isključivo mogu naći u Vukovarskom vodotornju, tako da smo zaista ponosni. Imamo dobru suradnju s proizvođačima, od kojih su mnoge i braniteljske udruge. To nam je izuzetno drago jer pomažemo braniteljima plasirati proizvode na tržište, kaže direktorica Vukovarski vodotoranj-simbol hrvatskog zajedništva d.o.o. Mirela Janković.
Vrijednost radova na proširenju suvenirnice je 387 tisuća eura, od čega najveći dio od 325 tisuća, financira Fond za obnovu i razvoj grada Vukovara. Radove će izvesti ista tvrtka koja je i obnovila vodotoranj.
- Bitno je napomenuti kako će se u njemu i do sada promovirati proizvodi vukovarskih proizvođača, koji imaju i nose simboliku Vukovara, Hrvatske, Domovinskog rata, zajedništva i svega onoga što vodotoranj u svojoj srži i jest. S ovom investicijom očekujemo još jedan iskorak što se tiče poslovnih rezultata, kaže gradonačelnik Vukovara Ivan Penava.
Upravo su dobri rezultati do sada i bili motiv za proširenje ponude. Vodotoranj se u ove tri godine pokazao kao jedan od glavnih turističkih potencijala grada.
- Nas je od otvorenja posjetilo gotovo od 280 tisuća posjetitelja, i svi oni žele ponijeti nekakav suvenir sa sobom. Vezano za lokalne proizvođače, ovaj prostor koji imamo je previše mal za sve proizvode koje bi htjeli uvrstiti u ponudu, tako da je velika stavka u tome što će proizvođači imati benefite od proširenja, jer samim time ćemo proširiti i našu ponudu, dodaje Janković.
Radovi bi trebali početi uskoro, a rok za završetak je šest mjeseci, za koje će vrijeme suvenirnica raditi na izmještenoj lokaciji.