STV Live
Ponedjeljak, 29. travanj 2024.
16°C
"Izaberi posao koji voliš, i nećeš morati raditi ni dana u životu" -Konfucije

Osječko-baranjska

DOMOVINSKI POKRET REAGIRAO NA NOVE CIJENE USLUGA GPP-A: ''HDZ-ovo upravljanje gradom i dalje se svodi na lažna obećanja i neopravdano visoka poskupljenja''

Domovinski pokret reagirao na, kako navode u priopćenju, drakonsko povećanje cijena usluga GPP-a.

''HDZ-ovo upravljanje gradom i dalje se svodi na lažna obećanja i neopravdano visoka poskupljenja''
Tramvaj FOTO: DP

Priopćenje Domovinskog pokreta prenosimo u cijelosti:

''Neočekivanu božićnu i novogodišnju čestitku građanima Osijeka poslao je Gradski prijevoz putnika. Naime, od 1. siječnja odlučili su drakonski povećati cijene svojih usluga, pa će nas jedna vožnja umjesto 8 kuna stajati 13,56 kn ili 1,80 eura, a karta kupljena kod vozača čak 2 eura. Izdvajamo i poskupljenje takozvane radničke mjesečne karte koja je sa 275 kn s 1. siječnja poskupila na čak 339,05 kn ili 45 eura. Učenička srednjoškolska mjesečna kartica koštat će 120,55 kn ili 16 eura, za osnovne škole 75,35 kn ili 10 eura, a studentska 226,04 kn ili 30 eura. Veliko i neshvatljivo povećanje je i kod umirovljenika gdje posebno izdvajamo povećanje za umirovljenike s mirovinom od 4.000 kn sa 100 kn na čak 226.04 kn ili 30 eura. Ostala povećanja cijena možete pogledati na službenim stranicama GPP-a.

Domovinski pokret protivi se ovakvom podizanju cijena koje je eventualno moglo biti minimalno obzirom na povećanje cijena energenata u proteklom razdoblju. No, energenti su poskupjeli na cijelom području Hrvatske, a prijevozna karta u Zagrebu je ostala na četiri kune dok je primjerice u glavnom talijanskom gradu Rimu 1,50 euro.

GPP u nespretnom obrazloženju poskupljenja navodi: U posljednjih godinu dana svjedoci smo snažnog rasta cijene energenata, te rasta cijene održavanja voznog parka što je dovelo do velikog rasta troškova poslovanja poduzeća zbog čega smo izvršili korekcije cijena naših usluga. Također zbog ulaganja u modernizaciju tramvajske infrastrukture vrijednosti 267 milijuna kuna u posljednjih godinu dana umjesto tramvaja u promet smo pustili dodatne autobuse što također uzrokuje povećane troškove za poduzeće”.

Koliko nam je poznato, vozni park i rekonstrukcija pruge za dolazak niskopodnih tramvaja financira se sredstvima Europske unije, cijene benzina su nešto pale, a električna energija će se trošiti bitno manje u 2023. godini obzirom da će s radovima na pruzi u Europskoj aveniji prestati prometovati tramvaji i u tom će razdoblju prometovati novi, navodno ekološki i štedljivi autobusi.

HDZ-ovo upravljanje gradom i dalje se svodi na lažna obećanja i neopravdano visoka poskupljenja, a mi se nadamo da će građani zapamtiti tko ih je doveo u situaciju da im je i obična vožnja tramvajem postala luksuz.''