STV Live
Utorak, 24. prosinac 2024.
3°C
"Izaberi posao koji voliš, i nećeš morati raditi ni dana u životu" -Konfucije

Osječko-baranjska

SPOJ TEORIJE I PRAKSE: Studenti EFOS-a rješavali poslovni slučaj na temu poznatog Saponijinog brenda

Često se može čuti kako je važno povezati akademsku zajednicu s gospodarstvom, teoriju s praksom. Upravo to već godinama uspješno čine na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Njihovi studenti nedavno su tako imali priliku rješavati marketinški poslovni slučaj tvrtke Saponia, a 3 tima s najboljim rješenjima su nagrađena. Dobiveno priznanje zasigurno će im biti važna referenca kao prilog životopisu prilikom budućeg zapošljavanja.

Studenti EFOS-a rješavali poslovni slučaj na temu poznatog Saponijinog brenda
Studenti EFOS-a rješavali poslovni slučaj na temu poznatog Saponijinog brenda

Koliko su kreativni, te što su dosad naučili na osječkom Ekonomskom fakultetu pokazali su ovi mladi ljudi. Organizirano je studentsko natjecanje kao dio redovite nastave iz kolegija Marketing-strategije u rješavanju poslovnog slučaja na temu poznatog Saponijnog brenda Faks Helizima.

Sudjelovalo je 10 timova, a tri najsupješnija su dobila priznanja i nagrade.

- Mogu reći da je projekt bio poprilično zahtjevan, ali i zanimljiv. Morali smo puno toga novog upoznati i napraviti veliko istraživanje koje je uključivalo 1241 ispitanika na području cijele RH. S timom smo se najviše fokusirali na promociju Faks Helizima i ostalih proizvoda Saponie. Idejno rješenje je da se cijela pažnja posveti kupcima tj. potrošačima i da se sve marketinške kampanje baziraju prvenstveno na njih, kaže studentica EFOS-a, članica pobjedničkog tima Jelena Stjepanović.

Pobjednički tim dao je kvalitetna marketinška rješenja za promociju njihovog  deterdženta, kažu u Saponiji.

- Tu se vidjelo izuzetan pristup studenata, proaktivan ne samo teoriju prenijeti u praksu nego dati svoje viđenje, razumiju problematiku jer je nama bio cilj da vidimo na koji način brend Faks Helizim dalje razvijati i još više ga približiti potrošačima, a oni su tu dali jednu novu dimenziju i drugačije viđenje cijelog pristupa, rekla je direktorica marketinga iz tvrtke Saponia Tihana Kostenko.

Kao suorganizator u natjecanje je bila uključena i Hrvatska udruga za marketing.

- Obzirom da su to studenti 2. godine diplomskog studija, oni su gotovo već gotovi marketinški stručnjaci, mi ih tu samo malo usmjeravamo i dajemo im priliku da u ovom zaštićenom okruženju uz mentorsku podršku rade na problemima i pitanjima s kojima će se doista sutra na tržištu baviti, kaže prof. dr. sc. Marija Ham, predsjednica CROMAR-a i predmetna nastavnica EFOS.

Ekonomski fakultet u Osijeku inače, već 15 godina provodi ovakve oblike suradnje, odnosno njihovi studenti rade na stvarnim problemima iz prakse.

- Mi se trudimo koliko god je moguće i u naše nastavne programe, trenutačno smo u izmjeni diplomskog studijskog programa, uključiti stručnjake iz prakse koji nam sugeriraju, savjetuju što je ono što bi trebali uključiti u nastavni proces kako bi studenti po završetku studija bili zapošljiviji. Također se trudimo te vanjske stručnjake iz prakse uključiti u odvijanje dijela nastavnog procesa, kaže dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku prof. dr. sc. Boris Crnković.

S obzirom da su uložili puno truda, nagrađeni studenti će ući u bazu tvrtke Saponia, te tko zna, možda će u budućnosti i postati njihovi zaposlenici te tako u stvarnom poslovnom svijetu pokazati što su sve naučili.