Koliko su kreativni, te što su dosad naučili na osječkom Ekonomskom fakultetu pokazali su ovi mladi ljudi. Organizirano je studentsko natjecanje kao dio redovite nastave iz kolegija Marketing-strategije u rješavanju poslovnog slučaja na temu poznatog Saponijnog brenda Faks Helizima.
Sudjelovalo je 10 timova, a tri najsupješnija su dobila priznanja i nagrade.
- Mogu reći da je projekt bio poprilično zahtjevan, ali i zanimljiv. Morali smo puno toga novog upoznati i napraviti veliko istraživanje koje je uključivalo 1241 ispitanika na području cijele RH. S timom smo se najviše fokusirali na promociju Faks Helizima i ostalih proizvoda Saponie. Idejno rješenje je da se cijela pažnja posveti kupcima tj. potrošačima i da se sve marketinške kampanje baziraju prvenstveno na njih, kaže studentica EFOS-a, članica pobjedničkog tima Jelena Stjepanović.
Pobjednički tim dao je kvalitetna marketinška rješenja za promociju njihovog deterdženta, kažu u Saponiji.
- Tu se vidjelo izuzetan pristup studenata, proaktivan ne samo teoriju prenijeti u praksu nego dati svoje viđenje, razumiju problematiku jer je nama bio cilj da vidimo na koji način brend Faks Helizim dalje razvijati i još više ga približiti potrošačima, a oni su tu dali jednu novu dimenziju i drugačije viđenje cijelog pristupa, rekla je direktorica marketinga iz tvrtke Saponia Tihana Kostenko.
Kao suorganizator u natjecanje je bila uključena i Hrvatska udruga za marketing.
- Obzirom da su to studenti 2. godine diplomskog studija, oni su gotovo već gotovi marketinški stručnjaci, mi ih tu samo malo usmjeravamo i dajemo im priliku da u ovom zaštićenom okruženju uz mentorsku podršku rade na problemima i pitanjima s kojima će se doista sutra na tržištu baviti, kaže prof. dr. sc. Marija Ham, predsjednica CROMAR-a i predmetna nastavnica EFOS.
Ekonomski fakultet u Osijeku inače, već 15 godina provodi ovakve oblike suradnje, odnosno njihovi studenti rade na stvarnim problemima iz prakse.
- Mi se trudimo koliko god je moguće i u naše nastavne programe, trenutačno smo u izmjeni diplomskog studijskog programa, uključiti stručnjake iz prakse koji nam sugeriraju, savjetuju što je ono što bi trebali uključiti u nastavni proces kako bi studenti po završetku studija bili zapošljiviji. Također se trudimo te vanjske stručnjake iz prakse uključiti u odvijanje dijela nastavnog procesa, kaže dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku prof. dr. sc. Boris Crnković.
S obzirom da su uložili puno truda, nagrađeni studenti će ući u bazu tvrtke Saponia, te tko zna, možda će u budućnosti i postati njihovi zaposlenici te tako u stvarnom poslovnom svijetu pokazati što su sve naučili.