STV Live
Četvrtak, 15. svibanj 2025.
17°C
"Izaberi posao koji voliš, i nećeš morati raditi ni dana u životu" -Konfucije

Hrvatska

STARI PROBLEMI I NOVI IZAZOVI: Prioritet najveće gradske četvrti uređenje je – nogostupa

Najveća osječka četvrt – Gornji grad s gotovo 600 tisuća kuna proračuna kreće u koštac sa starim problemima i novim izazovima. Prioriteti su, među ostalim obnova zapuštenog nogostupa u centru grada i rješavanje oborinskih voda u Vijencu Augusta Cesarca.

Prioritet najveće gradske četvrti uređenje je – nogostupa
Ilustracija

Za 18 000 Osječana, koliko ih živi u najvećoj osječkoj četvrti, u samom centru grada, ali i za sve prolaznike ovakvi prizori dio su  svakodnevice. Na sve nas to građani redovito upozoravaju, a mi činimo koliko je u našoj moći, s obzirom na naš proračun kažu u sjedištu ove osječke četvrti.

Prošle je godine iznosio 100 000 kuna pa su veći projekti morali pričekati bolja vremena. Među ostalim i uređenje nogostupa.

- 361 000 kunu odvojiti za uređenje nogostupa u Strossmayerovoj ulici južna strana od Rokove crkve do Kanižlićeve ulice. I moramo rješavati jedan dugogodišnji problem na Vijencu Augusta Cesarca koji se odnosi na prolaz prema Ilirskoj ulici gdje stanovnici iskazuju protest i jednu vrstu negodovanja kada se oborinske vode nakupe da hodaju po blatu i lokvama vode, kaže predsjednik GČ Gornji grad Osijek Tomislav Dagen.

Od 583 tisuće kuna, koliko teži cijeli proračun za Gornji grad dio novca ide i u rasvjetu.

- Ili je nema ili je treba pojačati.U tom smislu ćemo ići na način da će se pojačati rasvjeta u ulicama Našičkoj, Paradžikovoj, Splavarskoj i ulici Pavla Pejačevića jer intencija gradske četvrti kao i samog grada, ipak gradska četvrt je prepoznatljivost grada i to je bilo grada gdje grad moramo gledati u kontekstu centra, kaže Dagen.

Oko 100 000 kuna namijenjeno je poboljšanju sigurnosti u prometu.

- Na način da će se na križanju Rokove i Stromssmayerove raditi jedan otok i postaviti semafor i to su planovi za ovu godinu. Ja se nadam da će se to realizirati jer se radi o prometnici gdje se mnogi ne pridržavaju mjera ograničenja brzine od 50 km/h već tamo jure malo brže, kaže Dagen.

Veliki broj stanara znači i velike potrebe, a mi smo na raspolaganju za sve upite i trudimo se da nitko ne ostane bez odgovora, ističe Dagen. A jesu li odgovori po volji stanara na koncu ipak ovisi o veličini proračuna.